höjdpunkten på dagen, ikeas pizza

Nu har jag precis tittat på filmen love acctually. Är så himla uttråkad.
Igår träffade jag sofia. Vi hade tänkt att lägga oss på baksidan och sola men precis när vi fått på oss bikini och tagit fram filten så självklart gick solen i moln. Istället så åkte vi till ikea och tittade lite, sofia köpte en våg och några lådor till hennes byrå. Höjdpunkten på dagen var nog pizzan vi åt på IKEA. Den är så grymt god. aah. I love it!!! Då vi skulle till bussen så började det ÖS regna, så vi sprang men bussen var försenad och vi satt där med blöta fötter och frös som fan. Ringde Daniel då vi satt och väntade på pendeltåget och vi bestämde oss för att åka dit. Han har precis flyttat in till stan. Var där för ett tag sen men då var det jätte rörigt och kartonger stod överallt. Så nu när vi kom dit var allt fixat och städat. Vart heeelt shockad. Han har riktigt bra smak på inredning :P Jag och Sofia berömde honom för att han faktiskt till och med hade ljus, blommor och satt upp gardiner. Många killar man kommer hem till har bara en stor tv på väggen och är super nöjda. :p Väntade på att andra Daniel (sofias pojkvän) skulle sluta jobbet för vi ville gå på bio, se filmen sex and the city. Men vart jätte seg, får bli en annan dag istället :) Idag ska jag nog städa lite hade jag tänkt. Måste vika ihop tvätten som hängt uppe nu i 2 dagar för att torka. Tror nog att den är torr nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0