ja, jag har gjort abort......

hm senaste veckorna har det varit massor med folk som addat mig på msn som jag inte har en aning om vilka de är. Sen säger det att de också väntar barn och vill prata med mig, vet inte var de får min msn ifrån. Men det är riktigt jobbigt. Alla frågar varför jag gjort abort och reagerar konstigt. Har fått massa utskällningar och massa komentarer på aborten.. Vissa har varit söta och andra tvärtom. Idag var det en tjej som addade mig som  bara var tio år, hennes kompisar väntade barn (var vad hon sa iaf..) 

Lisa & Sebastian säger:

hej

lollo - babylollo.blogg.se säger:

hejsan

Lisa & Sebastian säger:

jag är ju en tjej på 10 som har massa kompisar som väntar barn

Lisa & Sebastian säger:

vill du chatta med mig

Lisa & Sebastian säger:

fast det inte är jag som väntar

Lisa & Sebastian säger:

barn

lollo - babylollo.blogg.se säger:

aha okej

lollo - babylollo.blogg.se säger:

hur gamla är dom som ska få barn?

Lisa & Sebastian säger:

16,18,19 20

lollo - babylollo.blogg.se säger:

ah aoj

lollo - babylollo.blogg.se säger:

jag väntar inte barn längre, gjorde abort för några veckor sen

Lisa & Sebastian säger:

va varför det?????

Lisa & Sebastian säger:

ville du inte ha barnet????
lollo-babylollo.blogg.se säger:
nja, det var så mycket just då kände att det bästa både för mig och barnet var att jag gjorde abort
Lisa & Sebastian säger:

förlåt jag måste dra ses (hörs kanske på msn i kv'äll hejdå

lollo - babylollo.blogg.se säger:

ok hej

har några konversationer som jag dock inte vill visa, men snacka om att folk reagerar konstigt


Kommentarer
Postat av: Malin Thell

du gjorde rätt som gjorde abort. skit i vad andra säger! <3 kram

2008-10-10 @ 01:08:10
URL: http://telefanmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0