Party ikväll

Har precis kommit hem från att ha varit ute med Hunden . Gick ut med blött hår och så har det blåst så nu ser jag ut som ett riktigt yr väder.  Sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig från Henrik.  Har hunden här så det är skönt att åka  bil hem, hon är hopplös på tunnelbanan.  Så kärleksfull mot alla, satt så fort det kliver på en människa vill hon hälsa. Väldigt gullit men tyvärr är det många som blir rädda för henne eftrsom hon är så stor och väldigt ivrig.
 Har sovit jätte dåligt nu en hel vecka, vet faktiskt inte vad det är. Har varit jätte deppig och känslig, kanske beror på p-pillerna?!  Har sovit på soffan nu i två dagar, har inte velat väcka henrik när jag vrider mig så mycket i sängen för att försöka sova. Känner mig helt slut i huvudet har fått alldeles för lite sömn den senaste tiden. Humöret blir ju inte det bästa då heller. Måste erkänna att jag har varit lite grinig. Men jag blir verkligen knäpp på det här, vaknar tidigt varje morgon och väntar på att Henriks väckaklocka ska ringa. Varför ska jag vakna så tidigt då jag legat vaken hela natten och sen precis när man somnat vaknar jag igen och inte kan somna om?!, helt hopplöst.
Ikväll ska jag på fest hon sofia, på hennes landställe. Kan ju inte direkt säga att jag är taggad inför kvällen, speciellt inte då jag tänker på att jag ska jobba dagen efter från 11.30 till 23.30. Komma dit bakis och vääldigt trött, inte det bästa då man ska möta massa kunder :P Men taggad kommer jag säkert hinna bli innan vi ska dit ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0