slut då jag slutade jobbet

jobbet i onsdags gick väll sådär. Allt var jätte lugnt, jag låg ute i solen och stekte medans lilla Ricky låg i vagnen och sov. Skönt att få betalt för att bara ligga o sola ;) Men sen vid 4 var det dags att hämta vildingen Jennifer på dagis. När vi kom hem gjorde jag lite mat och allt var lugnt. Sen var det läggdags. uusch, båda ungarna var jätte trötta och jag hade problemet om vilken unge jag skulle lägga först. Vilket som så är det någon av dom som får vänta. Men så kom jag på att jag kunde ta ricky i bärsele på magen och jennifer i vagnen och gick ut på en promenad, hoppades på att båda skulle somna. Så när jag kom hem efter att ha gått en timma ute sover dom båda så gott. Lämnade jennifer ute i vagnen så hon fortsatte sova medans jag la ricky i sängen. Men han vart pigg så fick ha honom vaken lääänge, tillslut somnade han och jag tog in jennifer från att ha fått sovit i en obekväm vagn. Hon var jätte trött, men så precis när hon stängt ögonen så öppnas dörren och någon skriker HALLÅ! Då var det faster med familj som hade kommit för att hälsa på. Och det var bara att börja om med båda ungarna... vart en sen kväll. Och jag var helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0