spenderat natten på sjukhus

kvällen igår var väldigt kul tils vi kom hem, fick jätte ont i magen och började blöda, vi ringde till vårdguiden och de ville vi skulle åka in. Så natten har man spnderat på sjukhus, inte så kul. Vi åkte in vid halv 12 och kom hem vid 5 på morgonen. Så idag är jag heeelt slut. Försökte med allt för att hålla mig vaken innan jag skulle in och träffa läkaren, inte det lättaste. Men det var bara på med ipoden, lyssna musik och spela lite spel :) Som tur var fick jag åka hem direkt efer besöket, det var inget allvarligt. Utan har fått nån slags hormon rubbning. Gjorde grav test, igår igen.. och även ett ultraljud denna gång och då såg man vad som stod på. Inget kvar från abortden vilket var väldigt skönt. Men jag hoppas att det blir som vanligt snart. Nu ska jag ta och äta lite sen blir det nog sova, är heeeelt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0