Torsdagens shoppingtur

Igår gick jag på söder skulle shoppa lite med kusinerna, Cornelia, Markus och hans tjej Mia. Vi hade det jätte kul. Eller jag och markus provade mer ut möblerna i varje affär för att vila fötterna. Dom är ju helt galna när dom kommer till stockholm för att hinna med alla affärer de vill in på som de inte har i Luleå. När vi gått några timmar kom även Cornelia och gjorde oss sällskap i soffan och klagade på att hon hade ont i fötterna. Herregud, jag har aldrig varit med om en tjej som älskar att shoppa så mycket som Mia. Nog för att Maria älskar att shoppa men det här tog nog pris. Hon ville inte ens äta då alla vi andra var jätte hungriga för att hon ville hinna shoppa. Aja, var iaf inne i jätte många andra affärer som jag aldrig varit i förut, så det var kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0