tjejkväll?! ja, om man bortser från killarna!



Gårkvällen var hur kul som helst. Mötte upp Linda och Maria vid fridhemsplan och gick sen tillsammans hem till Erika. Det började med att det bara skulle vara vi tjejer från klassen men ändrades väldigt fort. Erikas pojkvän, john, ringer och säger att han och några till killar kommer. Så tjejkvällen även denna gång misslyckades ;) Men vi hade det jätte kul ändå. Var nog tur att det kom några killar och livade upp stämningen lite..  När vi senare skulle dansa så helt plötsligt står alla killar utan tröjor?! men det var ingen som klagade ;)
Bella (som gick i våran klass men hoppade av) ringde och det visade sig att hon var på fridhemsplan och erika sa till  henne att komma. Det var riktigt länge sen vi såg henne. Nu var vi äntligen alla samlade förutom Sofia och Alice som tyvärr inte kunde komma. 

Bella och jag



Alla var såklart helt inne i Marias tuttar och ville känna och klämma :) måste åter igen säga att dom är super fina :) Började med att Erika var nere på blue vision och valde ut en dildo som hennes pojkvän betalade haha. Han sa att hon var tvungen att ha något eftersom han snart ska göra lumpen. Senare gick även Bella ner och köpte en, när hon kommer upp var alla nyfikna på att se vad hon hade köpt och vi shockades av resultatet, "visst var den söt" säger hon. hahaha. Det var faktiskt den gulligaste jag någonsin sett, så liten och söt :)

Jag åkte hem rätt tidigt, var inte riktigt på humör. Fick lite skäll av allhoppa speciellt från Linda om att jag varit så tråkig de senaste gångerna vi festat, för att jag åkt hem tidigt. ( fast denna gång fick jag ju skjuss hem, klart man inte säger nej! ) Men istället bestämde vi att vi ska gå på grönan i veckan och även åka till sofias landställe om hon skulle ha fest och då jävlar ska jag vara taggad ;) 
Men hur som helst, kvällen igår var väldigt lyckad iallfall!
Bilder från igår

                                                                   

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

gå på grönan när jag jobbar!!! :D

2008-07-19 @ 14:22:06
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/
Postat av: Bella

en väldigt lyckad kväll! gud vad jag har saknat er. <3

2008-07-20 @ 02:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0