liten vovve

Idag när jag kom hem kom började vi prata ett tv program om hundar, mamma sa att hon skulle vilja ha en liten hund och jag hakade på. Har ju världens finaste hund, men skulle vilja ha en till en mindre som man kan ta med sig vart som helst. Så jag och mamma satt och tittade lite på bilder och så. Och var väldigt eniga om vilka hundar vi gillar. Så framöver blir det nog en liten hund. Det svåra är att övertala mannen i huset. Jag skulle kunna ta på mig hela ansvaret om att ha en hund själv, det jobbiga är då bara om vem som ska ta hand om den då jag är i skolan.. Men det löser sig nog, nu ska jag bara försöka övertyga mamma och dom andra om att det :) Här är några bilder på de hundar vi tittat på. VIll ha en blanding mellan pappillon och chihuahua. Eller en yorkshireterrier.

blandras chihuahua, pappillon
 



yorkshireterrier

Kommentarer
Postat av: ilaf

Sv : Hahah samma här :D



Det e bara bra tack sj då`?

2008-07-19 @ 13:24:28
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0