egypten helt underbart

Nu ska jag ta och berätta lite om hur det var egypten, Började med att jag och Henrik sätter oss i taxin påväg ut till arlanda och jag kommer på att jag glömt mobilen liggandes vid sängen. Men det var försent att åka tillbaka. Så resten av veckan kände man sig väldigt tom. Men det var rätt skönt att slippa svara på sms och höra av sig till folk, så det vart en riktigt semester utan kontakt med alla här hemma, några sms till maria såklart, fast från henriks mobil då. När man kom ut från flyget efter 5 och en halv timme så var vi äntligen framme. Möttes av en shock då man kliver ut från flyget och solen steker en i ansiktet, jiiisuus vilken värme. En vecka utan varken tanke på dåligt väder och inte ett ända moln på himlen.
Så sol och bad varje dag.
Trodde jag aldrig skule våga släppa handen på henrik, redan på flygplatsen flöratde alla med en, verkligen alla, De tittade på en och började gå efter. Jag var riktigt rädd, men efter bara nån dag vande man sig vid att de gick efter och förökte ta på en. När vi kom fram till hotellet packade vi upp väskorna och fixade lite. Allt med hotellet var verkligen perfekt. Och alla människorna var super trevliga. När veckan var slut var man känd i stan för att vara britney spears och Shakira, ingen aning om varför inte ett dugg lik någon av dem. Men men, det har varit en underbar resa, snorklat vid korallrev, ridit kamel, badat med delfiner och festat. Längtar verkligen tillbaka!

(bilder kommer sen, ska skriva lite och berätta om dom!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0