veckan planerad

Usch, imorgon är det jobb som gäller. Börjar klockan 12.00 och slutar 23.00. Jag tackade iallfall nej till att jobba varje dag, och då skulle jag bara vara ledig på måndag, tisdag, men känner att det inte var nån hit. Kul att vara ledig då alla andra jobbar, njaa inte riktigt. Och hur mycket annat kul händer på en vardag? Så jag tackade faktiskt nej, trots att det var rätt bra betalt. Men nu är det sommar och då ska jag fan passa på att bara steka och inte ha nånting för mig. Jobbar bara en dag i veckan, vilket är helt underbart :) På torsdag ska jag nog träffa Mikaela och fredag ska vi allihoppa hem till Erika och kröka :D Första gången nog på hela sommalrovet jag har planerat mina dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0