2 dagar kvar.

Har varit hos pappa några dagar nu. Träffade Alex och vi var ute och gick ett tag, annars har jag bara jobbat och tagit hand om de små även försökt spendera lite tid med farmor. När jag åkte från pappa igår mötte jag upp Maria i stan och vi shoppade hela dagen. Handlade två klänningar och ett linne. Vi hade sjukt kul i provrummet.


Jag provar solhatt

Jag i badräkt haha usch

På kvällen gick jag och henrik ut på promenad tillsammans med frisk. Fick jätte ont i fötterna, hade inte de bästa promenadskorna direkt. Slutade med att Henrik slängde upp mig på axlarna och vi gick hem. haha gud vad folk tittade när vi gick förbi en resturang och jag hängde där med rumpan i vädret, upp och ner. Satt och skrev ner lite grejer som jag absolut inte får glömma att ta med mig till egyptien. Sen vart det film resten av kvällen innan läggdags. Idag är det bara två dagar kvar innan vi åker. Ska bli riktigt skönt. Börjar bli lite nervös faktiskt. Så idag ska jag handla en massa saker. Måste köpa solkräm och lite annat.

Åh, såg marias tuttar igår. här är dom :) så fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0