brun efter plåster

Idag ska jag till ungdomsmottagningen, usch vill inte. Sen ska jag möta upp mamma , lämna en bok i skolan sen åker vi och fixar pass! :) Får se vad som händer sen, ska kanske till pappa ett tag ta hand om lillebror annars blir det nog att jag lägger mig här ute i gräset och solar lite.
Juste! efter att jag vart på sjukhuset så hade jag plåster på armen. Tog bort det för några dagar sen, men nu när jag solar så blir jag jätte brun där. Ser inte klokt ut faktiskt. Undrar om det kommer vara så föralltid?! Hade även så efter att jag piercade naveln så när jag tog bort plåstret och solade så vart jag mörkare där. Har kvar det nu ett år efteråt :/ aja nu måste jag skynda mig iväg. ha de bra!! puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0