dygnet runt

I helgen var det riktigt mysigt. Maria sov över och och vi satt uppe ända till halv fem på lördagsmorgon. Jag och maria sprang till affären strax innan dom skulle stänga för att ladda upp inför kvällen med massa godis. Trodde aldrig vi skulle hinna, fast ibland har man ju tur ;) När vi kom in så hade Henrik börjat göra deg till bullar som vi skulle baka. Fast det vart mest att jag och Maria stod och tittade på med varsin öl i handen och gjorde sällskap ute i köket. Bullarna vart sjukt goda. Sen satte vi på filmen "the pink panter", riktigt rolig faktiskt. VId två så var det bara jag och maria som satt kvar i soffan och snackade. Måste fått en riktigt socker kick av allt godis och bullar man åt. Har nog aldrig känt mig så pigg tror jag. Gick och la mig vid halv tre, fast låg nog bara ner i fem minuter innan jag gick upp igen och frågade om maria sov, vi fortsatte prata och klockan tickade iväg. Tillslut satte vi på filmen "what a girl wants" för att hoppas att ögonen skulle bli lite trött :) men vid halv fem kände jag att jag ögonen började blunda allt mer och jag bestämde mig för att försöka sova. Gick nog inte mer än 2 minuter innan jag sov som en gris.. Sov dock bara nån timma innan det ringde tidigt på morgonen av Marias mobil och vi gick upp. Snacka om att man var trött dagen efter..

http://thecia.com.au/reviews/p/images/pink-panther-poster-2.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0