fest till matchen

Igår vart man ju inte gladare av att se matchen som sverige spelade. Hade först tänkt åka till kungsträdgården men det vart istället att vi åkte till en fest på kungsholmen.. Fan det dröjde ett tag innan vi hittade dit, mina fötter värkte av dom där jäkla högklackade och så bar på hur mycket shit som helst. Men tillslut kom vi fram och då såg jag att vi skulle vara porten bredvid där marias farmor bor :)
Hur som helst kvällen slutade väldigt bra. Vi hade sjukt kul, sjöng, spelade gitarr och massa annat kul !! Kom inte hem förens halv 8 på morgonen. Väckte Henrik då men han tyckte inte om att prata med mig för att jag luktade alkohol sa han. När jag kom hem måste jag ha somnat direkt, hörde inte ens när han gick till jobbet.. Vet inte var tider försvann. Träffade en jätte gullig tjej på vägen hem när jag skulle till solna, haha det slutade med att vi hamnade på donken och åt frukost tillsammans. Man kände sig inte lite sliten. Mikaela träffade en sjukt söt kille igår, så henne såg man inte mycket resten av kvällen. haha!! Idag så gick jag upp vid 11 eller nåt och bakis som fan. Gick upp och satte mig och tittade på tv. Sen somnade jag och vaknade av att telefonen ringde vid tre. Har fortfarande inte duschat eller sminkat mig, känner mig riktigt äcklig faktiskt. Men men, ikväll blir det ändå bara en lugnt hemma kväll. Fast har varit lite duktig idag. Dammat av och skurat lite. Kände att jag var tvungen att göra nånting för att piggna till lite! :)

mikaela "har använda kondomer som inte är mina i sitt sovrum och ett kylskåpshandtag som är försvunnet."

Kommentarer
Postat av: Maria

hahah jo farmor och farfar sa att det hade varit ett jävla liv i porten brevid ;)

2008-06-20 @ 13:01:43
Postat av: lollo

hahahah!! mm det var riktigt röj

2008-06-20 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0