från aftonbladet

                                                                                                                              
En Kvinna ville hedra sin döda anhöriga med personens namn och hälsningen "du kommer alltid att finnas i mitt hjärta". Men i stället ristade tatueraren in sitt eget  namn. I dag åtalades mannen för kroppskada. kvinnan ville ha i form av ett hjärta på  magen, med hjälp av kompisar kom hon i kontakt med den atalade tatueraren. han hade frågat då kvinnan kom tillbaka för att fylla i sin tatuering och han kunde få skriva in sitt namn för att göra reklam  och trots att kvinnan svarat nej så fick hon en chock över att hans namn stod där när det hela var klart.
Fan vad arg man hade blivit, ända sättet att få bort tatueringen är att genomföra en laseroperation som kan ge väldiga ärr. Jag har funderat på att tatuera mig men jag vet värken var jag skulle ha den eller vad för en tatuering det skulle bli. Skulle aldrig kunna bestämma mig, utan att ångra det senare. Plus att mamma skulle bli helt tokig om jag kom hem med den iden om att skaffa tatuering, så det är bäst jag låter bli!!
Kvinnan ville hedra sin döda anhöriga med personens namn och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0