fundilurar

hm.. jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag. Har faktiskt ingenting planerat alls. Hoppas på att solen håller sig framme, det var molnigt igår. Fast det var skönt faktiskt. Låg på en filt i hagaparken fast det vart kanske bara två timmar. Det var sjuukt varmt. Har solat nu varje dag, så idag kanske jag ska ta det lite lugnt men jag är inte röd alls.. konstigt?! brukar alltid bli det. Men jag ska inte klaga ;)
Ska ta Zorba på en lång promenad också. Tror det blir runt sjön. Fast hon älskar vatten och drar som en dåre för att få bada. Hon är heeelt underbaar min lilla vovve. Annars får det nog bli att hjälpa mamma lite ute i tvättstugan. Haha har inte så mycket bättre för mig, låter som ett spännande liv ;D

maria och zorba förra sommarn!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon!

Hur står det till? =)

2008-06-09 @ 09:47:11
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0