Gårdagen

Igår trodde jag verkligen att jag skulle behöva åka in, men precis när vi bestämt oss för det så släpper värkarna och alltihoppa. Det var riktigt skönt faktiskt :)
Så istället åkte jag till frisören och äntligen färgade utväxten. Det tog inte så länge som det brukar göra, det är så tråkigt att sitta hos frisören. Sen är det en jätte äcklig kille som jobbar där som flörtar med en varje gång. usch. Så fort man tittar sig i spegeln så ser man han stå där och titta på en. Men det är väll bara att ignorera och fortsätta läsa skaller tidningen.
När jag kom hem duschade jag direkt, kliade som satan hade kvar lite blonderingsmedel i håret sen var det bara till att fixa sig innan jag skulle ut. Missade bussen då jag skulle åka till sundbyberg på middag hos frisk och millan. Så det vart tunnelbanan istället. Vi hade hur mysigt som helst. Efter att vi alla fyra hade suttit och tittat på jönsson ligan, så gick vi ut och åt glass och tog en promenad! Haha sen kom vi till en lekpark och alla tog en varsin gunga och jag satte mig i en bebis gunga, satt rätt bra där faktiskt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0