helgen

I fredags var jag, Maria, Hanna, Martin, Jim och några av deras kompisar på karneval i Orminge. Vi satt och krökade på en filt och det var asvarmt ute hela kvällen. Fast ärligt taat så tyckte jag det var skit tråkigt, eller det var kanske bara för att jag inte var på humör. Roligaste på hela kvällen var nog bussresan hem. Jag åkte själv för alla ville stanna kvar men så sätter sig en kille bredvid mig. och det börjar med att jag inte får av mig min tjocktröja så fråga han om jag ville ha hjälp. Det var lite pinsamt faktiskt. Men sen började vi prata massor :) och det vart en riktigt rolig buss resa!
I lördags åkte jag båt i flera timmar, det var helt underbart! haha vi krockade faktiskt två gånger med båten, den var helt ny, jätte fin. Men han som körde var inte helt van ;D haha. fast vi hade riktigt kul. Hade en helg full med saker att göra. Jag är verkligen en tids optimist bestämmer massor med folk och sen blir det inte av pågrund av att jag inte har tid. I söndags träffade jag min lilla prins Nemo! han fyllde 4 år så det var kalas i tranebergsängen. Han har blivit så stor. Förstår inte att tiden går så fort. Men det  inser jag när jag träffar honom hur mycket som förändras. I sommar ska han få förlja med mig och maria på skansen och hitta på massa bus ;)


Kommentarer
Postat av: Irma

http://www.gratisrefill.se/?r=11878 , om du blir medlem på den sidan laddar dom på din mobil gratis och du kan vinna presentkort på 3000 kr bärbar data och massa saker

2008-06-02 @ 21:30:26
URL: http://irmush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0