hjärtat..

ÅH fan så trött. vad ska man göra när man säger till någon att man inte kan ses fast man VERKLIGEN vill, men personen tror då att man inte vill vara med den. Även fast man säger det flera gånger. Och att man verkligen saknar den. Som alla vet så är kärleks problem vääldigt vanligt och inte det lättaste att hanskas med. Men det gäller att man håller ut när det är som svårast, så kommer det gå fint. :) Även fast de inte riktigt känns så alla gånger!

Jag saknar dig viisst min underbara<3<3<3

Fick en fråga av en Rebecka när vi satt och körde ett spel, om vad som är äkta kärlek?! Visste faktiskt inte riktigt, var tvungen att tänke nån minut innan jag kunde svara.
Min definition av äkta kärlek är inte helt lätt att formulera i en enda mening. Alla ser vi säkert olika på hur kärleken är. Jag tycker det är viktigt att man kan skratta tillsammans, att man finns där för varandra och att man kan prata om allt som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0