hoppas!!

jag håller verkligen tummarna nu. Idag är det andra eller tredje dagen som jag inte blöder mycket alls. Har inte ont heller. Känns helt underbart. Fast dock trodde jag att jag skulle få mens igår för mitt humör var verkligen piss. Men antar att det bara var för att jag var trött. Nu har jag ätit p-pillrena i några dagar och det bröjar kännas som att jag vänjer mig allt mer vid dom. Ställer klockan varje dag på mobilen för att jag ska komma ihåg att ta dom. ÅH, jag hoppas det slutar blöda helt nu och att jag kan återgå heelt till det vanliga. Kunna bada och lite annat! Är faktiskt lite orolig att jag ska blöda ända fram tills vi ska åka till egypten. Vad ska jag göra då om jag inte får bada? Hoppas på att det slutar och att det isåfall är mensen som kommer för då kan jag iallafall ha tampong, det får man ju inte nu. Och alla tjejer vet nog hur vidrigt det känns att gå med binda?! Jag hatar det iallafall!!

Ska ringa ungdomsmottagningen imorgon för en tid att kolla upp hur det har gått om det läkt bra och så. Vet inte om jag nämnde det sist, att  jag skulle till ungdomsmottagningen men så sa jag att jag låg i kräksjukan för att det hade börjat bli bra, då ville jag inte att hon skulle börja undersöka och så blir de infektion och allt går åt pipsvängen ;) men nu har det gått ett tag så det är väll dags att kolla upp det..


Kommentarer
Postat av: Mika

Haha jag trodde du visste det ;D Har haft i snart ett år nu ju :P



Skönt att det börjar bli bra allting!

2008-06-09 @ 13:57:09
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0