Inatt blir det arlanda

halloj där!
ah jag börjar bli lite nervös nu. Fast inte så farligt som jag brukar känna. Ska bli så skönt att komma bort ett tag från tråkiga sverige. Kom precis hem från att ha varit på stan med Henrik och Frisk. Vi gick runt och tittade lite sen köpte Henrik en ny kamera och lite annat inför resan :) Nu är jag iallfall hemma och ska ta och packa resväskan. Har lite annat jag måste fixa också innan jag åker. Kommer inte vara inne på datan något förens vi kommer hem om en vecka, då ska jag berätta hur vi hade det och visa lite bilder såklart ;) Klockan halv 4 inatt sitter jag på arlanda och väntar!!! ha det braa p&k

                                                                  Underbart!



                                                          ´SOO LOONG SUKKKERS!! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer sakna dig gumms. Vi ses när jag kommer hem den 12:e <3

2008-06-28 @ 15:47:38
Postat av: lollo

Kommer sakna dig med hjärtat! aa det gör vi! <3

2008-06-28 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0