inför matchen

Har man precis ätit massa ungspannkaka. Sitter i soffan hos maria nu och äter chips. haha riktiga fetton. tur att vi inte umgås varje dag annars skulle vi se ut som tjockisar!!! 
Ikväll ska vi sitta hemma hos Maria och titta på matchen tillsammans med Linda och.... faaan det sög, det skulle komma massa folk hit men när jag sska skriva de andra namnen så säger Maria att dom inte ska komma. Aja vi får väll ha kul vi tre istället ;) Hade först bestämt med niklas och alla att vi skulle till kungsträdgården och titta på matchen och han skulle fira att han fick sommarlov idag! Men det blåser så himla mycket så jag känner inte för att stå där. 

Igår ringde han vid typ halv 11, hade bestämt mig för att jag inte orkade gå ut och träffa honom för att han är så seg. Men så smsa han och så sågs vi iallafall. Gick förs till Ica och handlade glass sen satte vi oss i parken på gungorna och pratade. Men nu ska jag umgås med maria, känner mig lite osocial. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0