ingen god nattsömn

hallå allihoppa !
Inatt har nog varit den jobbigaste på länge. Började med att jag gick och la mig vid ett kanske, men kunde inte sova så jag gick upp och satte mig vid datan tilll klockan var lite mer än tre. Dröjde väldigt länge innan jag  kunde somna in. Men precis när ag somnat så var nog klockan vid fem och  arbetsgubbarna här ute börjar röja. Hade fönstret öppet och det lät som om dom stod precis bredvid mig och arbetade. När jag sen somnade in igen vaknar jag vid sju och hade drömt värsta mardrömmen.  Sen gav jag upp om att hoppas få lite sömn. Efter ett tag lyckades jag somna in igen och vaknade trött men lycklig över att man hade fått sova ett tag :)
Det verkar som det blåser väldigt mycket ute idag. Längtar tills solen börjar komma fram mer igen. Hoppas på att det blir snart. Men dom hade sagt att fram mot midsommar så ska det bli bättre väder. Så man får väll hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0