jag ger fan upp..

Tur att man har vänner, utan dom skulle man ju aldrig klara sig. Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig så  himla förvirrad. Kan ju kanske bero på att jag är jätte känslig just nu och har värsta humör svängningarna, men varför vet jag inte. Jag orkar bara inte längre. Har kanske helt enkelt gett upp?  Man kan ju inte heller bara sitta och hoppas på att under ska ske utan att man försöker göra något åt det..
Pratade med en tjejkompis precis.. Hon hade träffat en kille och de vart tillsammans efter ett tag. Allt kändes verkligen rätt tyckte hon. Han tog hennes oskuld och efter nån dag får hon reda på från en annan tjej att han dagen efter de hade sex legat med  hennes  rumskompis eller granne, vet inte vad man ska kalla det. Tycker verkligen synd om dig gumman! Vissa killar är verkligen svin!! det är sånna situationer det är bra att ha vänner.

Jag tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0