lik kendra?

I helgen när vi satt allihoppa ute på balkongen hos martin och jim så satt vi och diskuterade en massa saker, bland annat olika personer, pojkvänner, modeller och annat, så sa sofie plötsligt att hon tyckte jag  var jätte lik Kendra, playboy brud, och alla höll med. Men jag ser faktiskt inte vad som är lika hos oss haha! 

( bild kommer sen) 

ska försöka sluta ha så mycket fördommar om folk. Kan vara att jag ser en tjej på stan med jätte konstig stil och jag tänker, hon måste var knäpp. eller om man tex ser en blondin gå förbi en, så ser inte henne på samma sätt som om hon skulle vart brunett. Men jag är nog inte ensam om att ha fördommar om folk.
Jag har alltid haft fördommar om att modeller är jätte bitchiga och så, vilket många är. Trodde inte dom kunde nått annat än typ snacka mode. (eftersom det är det dom håller på med) Men efter helgen som var så insåg jag att jag har helt fel. Det finns faktiskt modeller som kan vara jätte gulliga och trevliga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0