lollos ryck!

Idag har jag haft riktigt storstädning. Visste inte vad jag skulle spendera timmarna åt idag, så jag städade heela lägenheten. Även toaletten som jag hatar att skura, ioförsig är det väll inte särskillt många som gillar det men ändå. Med lite musik undertiden så är det faktiskt helt okej. Får ryck ibland då jag ska städa allt. Synd att man får det så sällen bara, för när man väl städar då så tar det ju evigeter. Men det är absolut värt besväret när man väl får se resultatet. Fick kommentaren "Shit, allt glänser ju!!" av Henrik så då har man lyckats rätt bra, fast dock påpekade han att jag inte dammat av skrivbordet men det sket jag i. Han blir bara arg om jag råkar förstöra nått vid datan så det är bäst att hålla sig ifrån. Senare gick vi till centrum och tittade lite på kläder, handlade solkräm och sån man tar på, efter sol, det lär behövas :)  Nu har Henrik precis gått till Frisk och jag får lägenheten för mig själv, underbart! ;) Så ikväll kommer Mika och Maria hit. Får se vad vi hittar på. Men nu ska jag fixa mig innan de kommer.  puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0