midsommar kvällen

Igår var helt klart en strört härlig kväll om man bortser från några saker.
Jag var väldigt seg på dagen och tjejerna hade redan åkt ut till nacka där vi skulle fira maria. Mötte upp Malin i slussen vid sju, halv åtta tror jag klockan var. Började föra på bussen med en flaska vin och satt och snackade lite skit!
Det var en bit att åka men resan var absolut värd det när vi tillslut kom fram. Alla var super trevliga :) Började med att vi åt lite mat som martin och jakob hade gjort. Duktiga kockar det ;) smakade jätte gott! Kunde dock inte sitta kvar vid poolen så länge innan dom skulle bada och vattnet skvätte ner alla våra kläder. VI dansade även runt midsommarstången allihoppa och förökte komma på de sånger man sjunger, men det vart dock lite julsånger som kom med.. Den ända alla kunde var smågrodorna.. om ens det :P Kände mig faktiskt nykter på kvällen men det visade sig att jag hade heeelt fel när Paulina skjutssade mig på cykeln för att möta Linda. Började med att jag ramlade av, ingen aning om hur. Helt plötsligt låg jag på marken. Sen när vi mött Linda sätter jag mig på cykeln och lyckas ramla av en gång till, fast då slog jag mig på knät, höfterna och foten. Tog av mig mina strumbyxor och slänge dom vid bron men dom fastnade i trädet, var inte så mycket kvar om dom. När vi kom tillbaka plåstrade vi om såren och sen vart det dags för att bada jacuzzi. Allt spårade ut totalt mot kvällen. Det insåg man då vi ligger 10 pers i en ormgrop inne i sovrummet. Men vi hade riktigt kul. Jag hade fullt upp med att hålla koll på allt folk om vem som var vem, det gjorde det ju inte saken enklare heller när det fanns två killar som var engångstvillingar. Slog nog rekord denna kväll med vurpor. Fast då tyckte jag inte det var så farligt. Men det var när jag vaknade imorse som jag kände smärtan  då jag fick syn på alla blåmärken och sår som man hade. Bestämde mig för att åka med Palle tillsammans med Linda då vi fick skjuss hem vid ett tiden. Klockan fyra ställde jag mig i köket hos Henrik och förökte göra  köttbullar och makaroner. Men det gick inte så bra utan Henrik fick ta över. Tur det annars hade man väll eldat upp alltihoppa :P

                                                         

bilderna och videon är från maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0