mina busungar!

Har inte varit hos pappa på bra länge nu, pratade med honom igår. Ska nog åka dit i nått veckan om jag hinner hade jag tänk. Har inte träffat värken felicia eller dom andra barnen på länge, saknar dom såå mycket. Lillasyrran har fyllt 2 år nu förstår inte att tiden går så fort. Den bara tickar iväg. Hon har börjat prata och springer omkring i full fart, massa energi. Nu är även min lille bror 5 månader, känns som han nyss kom ut. Men han skrattar och gurglar på för fullt. Växer både på  brädden och längden den lilla gull ungen ;) 
Ska försöka spendera mycket tid med dom i sommar, även fast jag har mycket planerat och kanske inte så mycket tid över. Saknar mina små hjärtan.
 
Jennifer och Felicia.<3



haha min lilla trollunge jennifer, men det här var för bra länge sen.
Hon har världens finaste ögon, kanske inte just på den här bilden dock där hon ser rätt läskig ut :P

  

förra hösten, jag och jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0