nationaldagen

Snart är det national dagen då ska jag och maria sen kanske några fler till gröna lund! blåa kläningar med blått band i håret och titta på Markolio och Linda Bengtzing! :)

Har fullt upp hela veckan, stötte på Oliver i fridhemsplan idag, vi snackade lite, han skulle gå och fixa pass. Kom på att jag också måste göra det, men det blir inte förens på onsdag ska först till ungdomsmottagningen på återbesök från aborten, då vi lediga från skolan. och tisdag ska jag färga mitt hår, eller utväxten det är så himla fult när man är blond och har mörk utväxt (vilket jag typ alltid har!!) men mitt pass går ut snart, och jag måste ju ha ett tills vi åker till egypten och alanya.  Nu är det bara exact 4 veckor kvar sen blir det sol och bad, snorkling och rida kamel ;) mysigt!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0