Nedräkningen har börjat

Ahhh, fan vad jag längtar! Igår så var det två veckor kvar till jag och Henrik ska åka till Egypten, vilket betyder att det bara är 13 dagar kvar från idag.  Har äntligen slutat blöda för jag sket i  minipillrena, vilket visade sig vara väldigt bra. Fast då finns det några andra problem istället.. det kan ni ju själva lista ut vad det är.. Fast det går alltid att lösa på något sätt :)
I lördags var vi och vaccinerade oss mot hepatit a. Har varit lite öm i armen men det börjar äntligen lätta lite. Efter att vi varit där så gick vi till apoteket och lämnade in ett recept för att hämta ut en slagt dricka som vi skulle ta hemma för att slippa bli magsjuk. Henrik hade tjatat om det där i flera dagar och varit jätte nojjig över att ta det för att han tyckte det smakade skit. Trodde bara han överdrev, men insåg att han han hade rätt när jag själv smakade på det. Fy fan vad äckligt det var. Tog nog en timma för mig innan jag hade druckit upp. Det värsta är att vi ska ta ett till glas när det bara är en vecka kvar innan resan.  Ser inte alls fram mot det faktiskt.. Fast hellre dricker man det än att ligga magsjuk på hotellrummet i nån dag i värsta värmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0