Partykväll innan resan

Ikväll ska jag till ner till bryggan med en massa folk! Skulle igentligen vara hemma hos Lollo, men hennes syrra ville inte att vi skulle ha fest där så istället blir det att tillbringa kvällen utomhus. Men det blir nog mysigt det med. Ska fira Maria (brunetten) hon fyller 18 på tisdag ;D Är tyvärr inte hemma då så jag får får säga grattis ikväll istället!

Grattis vår underbara Maria!!

Så ikväll blir det party där nere. Skulle igentligen åkt till Henrik nu men han ska träffa frisk så jag åker dit då han kommer hem. Blir nog att vara vaken hela natten. Flygresan tar ändå 5 och en halv timme så man hinner sova då.
Fan det suger verkligen att fylla år sent på året, alla är typ 18 nu men själv ska man vänta bra länge innan man får gå på krogen och annat skoj. Men har något att se fram mot då det blir vinter ;) Nu ska jag nog ta att vila lite sen fixa mig och dra ner till bryggan!! 
Vid bryggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0