röd som en kräfta

usch.. idag har jag haft sjukt ont i magen. Inte nog med det vi låg och solade hela dagen jag, maria och alice var med en stund. Nu är jag röd som en kräfta (blir alltid det i början) och det svider som satan!! men ska  man va fin får man lida pin!
Det var en peddo gubbe som gick runt och spanade in alla tjejers rumpor. verkligen, inte diskret heller. usch det var obehagligt när han ställde sig bakom oss och liksom bara stod där och kollade, usch! Efter ett tag när han gått runt i parken la han sig några meter framför oss och särade på benen. Maria försökte smygfota med mobilen men det vart inte ett så bra foto.
image11

Idag var det en helt onödig dag i skolan, började med att jag fick ont i magen så jag tänkte, men jag stannar hemma första lektionen så väntar jag tills tabletten hinner värka och så går jag till nästa lektion. När jag kom till skolan så sa maria att vi inte hade nån lektion så jag missade inte något, som tur va :) Sen skulle vi ha svenska och vi skulle till stadshuset och åka upp i tornet där men läraren skulle inte med så då passade vi på att lägga oss i rålis och steka!! och så fortsatte dagen, vi låg i rålis och solen lyste. Ska vara fint väder heela veckan! vilket betyder att det blir en hel del till att vara ute och sola :)

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Jag har också svårt att bli brun, blir alltif röd ;)

2008-06-02 @ 20:50:28
URL: http://emmasternrot.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Via den här länken kan du registrera dig och ha chans att vinna en resa för 35 000! www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

2008-06-02 @ 21:08:20
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0