så kom man hem

Nu har jag varit och fettat mig med maria på nåt grekiskt ställe. Dom har jätte god mat där! Sen fotade vi lite ute i solen, haha vi hade sjukt kul åt bilderna, vilka miner som kameran fångade upp utan mening :)
kom precis in genom dörren då det var dags att gå ut med zorba så det var bara på med skorna igen och gå ut genom dörren. Men det var en riktigt mysig runda vi gick, var ute i lite mer än en timma. 
kommer bild sen när vi satt in dom på datan!

Skulle träffa elin ikväll, så ringer hon och bad om förlåtelse. Hon hade totalt glömt bort mig haha känner mig dissad, nu satt hon i bilen påväg till sin pappa men vi skulle höras ikväll får se om jag träffar henne då.
Nu ska jag ta och smsa Niklas (kompisen, finns så många niklas :P ) skulle träffa honom med ett tag men både han och jag är riktigta tids optimister så vi brukar bestämma mycket så blir det inte alltid av ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0