så ONT!

Är hemma idag från skolan, jag skulle ändå bara ha en lektion. Jag och maria åt middag tillsammans igår och så skulle vi hitta på något efter åt men jag kände att jag hade så ont så jag var tvungen att åka hem. Idag har legat och sovit hela dagen nästa, tittat lite på tv och nu har jag precis ring till gyn akuten. Efter operationen på sjukhuset hade jag väldiga smärtor men dagen efter så släppte det och jag blödde nästan ingenting alls. Det var så bra alltihoppa fram tills för 2 dagar sen. Började plötsligt blöda, mer och mer och nu har jag fått jätte ont i magen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Så trött på att ha så här ont i magen. Har precis tagit en citodon får se om det hjälper, Ipren brukar alltid vara bra mot mensvärk och så men denna gång hjälpte det inte alls. När jag pratade med hon på akuten så sa hon om jag fortsätter ha så här ont och bara blöder mer så måste jag komma in. Det känns så mycket värre än efter operationen. Trots att jag hade väldigt ont då med. Men men vi ska vänta en halv timma, en timma till och om det fortfarande är lika så åker vi in. :(
Hoppas verkligen på att det går över!!!

Kommentarer
Postat av: Ems

usch! Det där låter ju inte alls roligt =( Hoppas det löser sig!

2008-06-03 @ 12:35:23
URL: http://emeliesplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0