smaka på stockholm

Igår satt jag i en park och hade picknik, det var så mysigt men solen var så jäkla stark så efter bara en timma så gick vi hem till millan och frisk och åt lite pannkakor. Var på den här smaka på stockholm som var i kungsträdgården igår. Var tvungen att gå dit för Frisk skulle dansa där på scenen :) Han är så duktig ;) Stod där i publiken en halvtimma kanske, var hur mycket folk som helst men det var riktigt mysigt faktiskt. Sen när han dansat färdigt möttes vi upp bakom scenen och började gå mot tunnelbanan. Sen åkte jag hem. Skulle igentligen ha träffat Maria vi skulle ha sverigeblå kortkorta klänningar på oss, blå-gula band i håret och en varsin flagga i handen men så vart det inte. Maria var så himla bakis och spenderade kvällen hemma istället. Vi som hade planerat det länge, men men det kommer fler nationaldagar!

(bryggan)


När jag kom hem ringde jag Mika, var riktigt utråkad och alla var bakis, efter ett tag gick jag ner till bryggan med några tjejer där vi satte oss vid bryggan och grillade marsmellows ( vet inte riktigt hur det stavas, men ni förstår nog ändå) och åt lite jordgubbar. Mikaela var ensam hemma så vi gick dit när det började bli kallt och då myggen kom. Hade en full speckad dag så man kände sig lite seg idag faktiskt. 

Hos mickis, jag tjockar mig som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0