impulsköp!

Hej! Idag vart det att gå på stan hela dagen tillsammans med Maria och Viktor, vi hade först tänkt åka till djurgården och gått runt där men ångrade oss ganska fort efter att det började åska. Så vi åkte in till stan istället och satte oss på burgerking och fettade lite innan vi började gå runt i olika affärer. Tycker lite synd om Viktor som gick bakom oss helt tyst och tittade på de mest absoluta tjejgrejer man kan tänka sig. Fick helt plötsligt ett impulsköp och köpte en stringbikini?! Var dock kanske inte det bästa impulsköpet man gjort. Men jag ville bara ha den. Har alltid velat ha en guldbikini med svarta band och där var den, fast såklart i string. Vet inte om jag kommer våga visa mig i den här i stockholm, men lär bli i egypten, alanya och någongång i grekland kanske! ;) Den var sjukt snygg iallafall. Skulle bara ha den!! Vi bestämde oss för att äta middag tillsammans på nån resturang men istället gick vi in på 7eleven, jag skulle bara handla en varm korv, men nej det fanns inte. Så frågade han om det gick bra med grillat, ja svarade jag och tänkte att det går bra. VIlle inte ha så mycket mat, för jag var inte så hungrig. Men den jag fick var nog den största korven jag nånsin sett, slängde den efter att jag bara hade ätit halva. Nog om min korv upplevelse nu..
Ska titta lite på svensson svennson sen får jag se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0