The girl inside

jag fick nyss reda på att en kompis, mika, har haft blogg i snart ett år. Hon har inte ens nämnt ett ord. Jag gick in på den idag för första ången och jag vart shockad över hur mycket hon skrivit. varför har kvinnan inte nämnt något för?! Fast hon är en person som är väldigt tyst, eller igentligen inte men hon säger inte så mycket. Inte om sig själv direkt, visar aldrig riktigt några känslor. haha jag sitter jämnt och snackar en massa saker med henne, hur jobbigt en sak kan vara men jag har nog aldrig hört henne säga att hon är ledsen eller nåt sånt. Tills nu när jag läste hennes blogg, då hon iallafall hade skrivit om sina känslor. och även skrivit det här

"Varför har jag så sjukt svårt att visa för mina vänner att jag finns där?? Jag kommer aldrig på smarta saker att säga för att få er att må bättre och då tiger jag istället, för jag menar, vad ska jag säga? "Oj stackare..." hjälper ingenstans.
Själv måste jag bli mkt bättre på att våga säga det till folk, att jag finns där. För även om man innerst inne vet, så är det lätt att glömma bort det i de stunder man verkligen behöver någon som stöttar.
Men jag vill verkligen att ni ska veta, alla därute som jag tycker massor om, ni vet vilka ni är hoppas jag, att jag försöker hjälpa men jag kankankan inte. Så nu vet ni.

Finns alltid här för er.  "

Hon är ju så söt våran lilla Mika!  Här är även min lilla prinsessa, jennifer! (lillasyster)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0