the time just run away

Fattar inte, det är så mycket som händer just nu. Hänger inte riktigt med. Tiden går så sjukt fort. Min brorsas barn fick barn för nån vecka sen, men hon ligger kvar på sjukhuset pga att hon fick nått virus. Eller vettefan men nått var det iallfall. Hoppas på att hon får komma  hem snart :) Hon hade pratat med mig på telefon innan den lilla kom och vi pratade namn och så, hon var nästan säker på att det var en kille, men så kom det ut en liten flicka! Tänker ibland på aborten och så. Tycker verkligen synd om dom som mår jätte dåligt efter det. Som tur var så tyckte jag fortfarande efter aborten att det var det rätta. Fast det är klart att man tänker på det väldigt mycket och vissa dagar känns det jobbigare.
Just nu sitter jag och lyssnar om och om på en låt, "why cant i?" börjar bli lite tjatigt ;P men den bra!
Idag verkar det som om solen tänker visa sig lite. Fast det var väldigt kvavt så får väll se om det kommer regn senare..

Ska ut med Maria och Viktor ett tag när jag fixat mig, får se vad vi hittar på. Man har verkligen tappat bort fantasin... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0