"jag vet inte"

Idag är det fjärde dagen tror jag som jag vaknar och är segare än nångonsin. Känner mig jätte trött trots att jag sovit hur många timmar som helst. Fattar inte vad det kan bero på, kanske är för att det är grått väder. Idag ska jag äntligen hämta mitt pass :) när jag fått på mig kläderna såklart. vilket inte lär bli på ett tag. Känner bara för att sitta i soffan och mysa med mig själv, äta godis och titta på en film. En sån där dag då man absolut inte gör nånting alls och inte behöver gå ut på hela dagen. Men det är inte ofta dom dagarna inträffar. Har suttit med 100 förslag på vad jag ska göra idag men kommer inte fram till nånting, har total besluts ångest. Haha en sån här dag ska man inte umgås med mig för så fort nån frågar mig något så svarar jag "jag vet inte" vilket är väldigt jobbigt. orkrar inte vara med mig själv heller känner jag.. Nu måste jag iallafall hoppa in i duschen. hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0