vad ska man svara?

För några månader sen gick jag med Maria i västermalms gallerian. Så är det två killar som jobbar där vid tunnelbanan med telefon grejer. Så börja dom prata med oss bad oss fylla i ett papper, javisst tänkte vi och på pappret var det fråger som de hade skrivit själv en av frågorna var om de kunde få våra nummer. Så efter att vi stått och pratat ett tag bytte vi nummer och jag och maria fortsatte vår runda i fridhemsplan. En av killarna har smsat mig massa gånger men jag har aldrig svarat. Så idag skickade han ett sms och skrev, jag såg din kompis idag. Då var nog första gången jag svarade och skrev,  Jaså vem då? och han svarade, hon den lilla blonda du var med när jag vart kär i dig. Vad ska man svara på det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0