varför sluta med smink?

Jag satt och tänkte på hur ofta man får höra från killar att dom tycker man sminkar sig för mycket, eller att dom tycker att man inte ska ha något smink alls. Men det är verkligen en dal av mig, vilket nog alla vet som umgås med mig. Jag har nästan ALLTID sminket med sig i väskan tillsammans med massa andra saker, vilket är perfekt, man vet aldrig när man behöver nånting. Jag hade varit och badat med brorsan och han gick och tjatade om att han hade vatten i örat, så frågade han om jag hade tops hemma, ett ögonblick bara, svarade jag och tog upp en tops direkt ur väskan, han tittade konstigt på mig och sa tack, på den vägen kom vi in och snackade om att vi tjejer har ALLT i väskan. :) Men jag förstår inte varför killar säger att i inte ska sminka oss? Jag tycker iallafall att de flesta tjejer ser mycket finare ut med smink än utan. Så varför?!

( nu är det ioförsig inte alla som har sån här stor skillnad på när man är sminkad och osminkad )

här är en bild på Linda när hon är sminkad, rött söt!!



och här är hon osminkad, vilket ser bäst ut ?!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0