det närmar sig slutet

På måndag är det dags för ultraljud.. Jag har bestämt mig för att titta på den lilla. Fast ärligt talat så tvekar jag fortfarande på om jag ska eller inte, men jag vill göra det. Dock rädd för att jag kommer må jätte dåligt efteråt. Men får se hur det känns när jag är där.  Har marias stöd så det kommer gå jätte bra. Men under själva aborten ska mamma vara med. Känns tryggt då. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills allt är över. Och sen bara föröka gå vidare och leva livet. Kommer nog kännas lite tomt efteråt inom sig. men man kommer väll över det till slut som man gör med det mesta här i livet..

håll tumarna för mig att allt kommer gå bra! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0