Henrik Frisk

Väntar på att dvdn från dansuppvisningen ska komma. Ville inte att nån skulle komma på dansuppvisningen, men självklart var det ett måste att de närmsta i familjen skulle komma, trots att jag inte tyckte det behövdes. Sa att jag kunde visa allihoppa dvd istället,så om det hände något fel var det bara att spela över ;) Men men, allt gick jätte bra så nu kan jag visa allihoppa!! fast jag tror inte frisk får titta på den, han är ju dansproffs, vill inte höra all kritik jag skulle få ;) fast då vi ska på danslektioner hos honom så lär han väll få se mig annars så visar jag den dag då jag är lika bra som honom och står etta på pallen så självklart! men det lär aldrig bli av ;)

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0