illamående

Längtar faktiskt till skolan för en gångs skull, och kunna vara med tjejerna, festa, gå på stan och allt annat ;) har mått illa nu i 2 veckor speciellt på morgonen. Vill bara bli frisk och kunna vara som vanlig igen, jag är helt slut. Ska bli skönt när illamåendet försvinner! Känns som att vara magsjuk, och jag brukar vara helt knäckt efter att ha haft det i ett dygn, men i två veckor.. nu är det bara några dagar kvar förhoppningsvis.
Ne nu ska jag ta en glass och mysa undertäcket framför tvn innan jag ska ringa maria. ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackare att må illa så länge, men det är väl sånt man får räkna med.. hoppas i alla fall att det går över snart :)

2008-05-14 @ 11:31:50
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: lollo

Tack! aa, det gör det nog :)

2008-05-14 @ 11:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0