Imorgon gäller det..

Har precis kommit hem från sista dansträningen innan uppvisningen, finns högst 20 biljetter kvar. Så salen kommer nog vara full satt. Nervositeten börjar komma redan nu! Jag har tänkt lite på hur det kommer gå imorgon, med tanke på att jag är gravid och mår så illa. Tänk om jag måste spy mitt i nån dans eller att det händer på scen?!! Då kommer jag aldrig mer vilja visa mig för någon. Det är verkligen det värsta jag kan tänka mig hända på scenen. Innan var tankarna mer men jag kanske gör fel eller tänk om min kjol åker upp så visar jag hela rumpan, men va fan liten extra show får man bjuda på då. Inte så stor grej. Men om man skulle spy??? och mitt på scenen då kan ju inga andra fortsätta dansa heller... Aa, ni förstår nog hur tankarna snurrar runt och värre blir det nog imorgon ;)

Nu sitter jag och äter nudlar med smak av kyckling. Kommer nog aldrig tröttna på det. fast det är nästan det ända som inte får mig att må illa. Ikväll har jag hur mycket som helst att göra. Ska plugga, fixa danskläderna och lite till. Det var kanske inte så mycket men iallafall :P

Jo! idag var jag med maria på preforma clinik. Hon träffade sin läkare som ska förstora brösten på henne. Gick jätte bra :) Hon visade några bilder på hur hon skulle vilja ha det och sen kollade han på henne. Hah det roligaste va ju att det satt en tjej bredvid mig som hade förstorat brösten och skulle på återbesök, undertiden maria va inne hos läkaren så frågade hon mig hur mycket jag hade lagt in :P men man är väll lycklige lottad :)
ne nu måste jag sätta mig och plugga ha det gött puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0