Kareoke kväll

Igår kväll efter dansuppvisningen åkte jag direkt hem till Sofia. Fast resan dit tog evigheter. Åkte åt rätt håll fast Daniel sa att det var fel så jag gick av  och gick hela vägen tillbaka så ringer jag sofia och får reda på att det var fel håll jag gått åt, i nästan en halv timma haha. Gick med en jätte stor väska, kort kjol och rosor i händerna. Hade ju inte hunnit hem från uppvisningen så jag drog med mig allt till henne. Sen stannade en kille med bil som tyckte det såg ut som att jag behövde skjuss, han frågade om jag ville åka med. usch. Men så tog jag bussen och tillslut kom jag rätt :p Vi var med Daniel, Maria, Rickard och fem av hans kompisar. Hade sjukt kul, men mest åt alla andra. Rickard var mic kåt ville heela tiden sjunga, vi fick slita från honom microfonen. Som tur va så hade han en rätt okej röst ;) Sen började vi spela sanning och konsekvens men kortlek, haha fan vad vi skrattade. Vi satt och tittade på när en kille fick kortet att personen till vänster (som var en annan kille) ska ta av dig alla kläder till underkläderna. Det spårade ut totalt tillslut, alla hade några kort i var i handen och var helt inne i sig själva medans en annan bara satt i underkläder.. Fick reda på att en ev killarna som var där ska flytta typ nått hus framför mig bara om typ 2 veckor, och då blir det fest :) 
Resan hem tog också evigheter. Fick åka från spånga till hässelby gård, inte roligaste stället att vara på mitt i natten, sen fick ja sitta där i en halv timma innan tunnelbanan kom och gå hem tog tio minuter ungefär. Men skönt när man äntligen var hemma. Somnade på två sekunder när man lagt sig i sängen, brukar vara så :p men men nu måste jag hoppa in i duschen och hoppas på att piggna till lite. Ska vara vid ekerö om bara en 40 minuter så jag kommer nog komma lite sent.
Ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0