lite nervös

Imorgon ska jag till sjukhuset, fick tid klockan kvart över sju på morgonen för abort. Ska ta några tabletter klockan sex, tror det är lugnande. Hehe vet inte ens vad man stoppar i sig. Får inte äta något från klockan tolv inatt, så imorgon bitti kommer jag må riktigt illa när jag inte får äta frukost. Men som tur är så kör vi bilen dit.
Jag är lite nervös över hur jag kommer må och hur det kommer kännas efteråt. Men det ska nog gå bra. Ska iallafall bli skönt att slippa illamåendet. Hoppas att jag kan bli lika pigg och glad som jag var förut :) Ärligt talat så känner jag inte igen mig själv. Men det kanske beror på alla hormoner och så. 
Redan kvällen då jag kommer hem från sjukhuset ska jag börja med p-piller. Ska inte bli några fler aborter här inte. 

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0