Lugn kväll

Nu har jag kommit hem från dansen, har hunnit äta och sitta lite framför datan :)
Jag är helt slut. Var jätte fest sugen för ett litet tag sen men de humöret försvann väldigt fort. Är själv hemma, tyvärr bara en dag till, fast ärligt talat så längtar jag tills mamma och dom kommer hem från landet, gillar inte att vara själv hemma. Ibland kan det vara väldigt skönt. Fast jag har alltid varit lite mamma kär :) 
Ikväll blir det bara till att ta det lugnt, sitta framför datan eller tvn och titta på nån film.
Åh måste bara säga att idag såg vi rickard sjöberg, han som är med på postkodmiljonären, inget att skryta med kanske men nog visste jag att han var lång... men såå lång trodde jag inte ;)






ha det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0