melkers resturang

I helgen träffade jag brorsan som var i stockholm och hälsade på, saknar dom så mycket. sist jag träffade dom var på nyår och slutade med att jag låg på sjukhus, så det kändes skönt att se honom igen då jag var pigg och han på fyllan ioförsig. men men ;) hade varit ute och ätit middag med sötnosen, var på en resturang på kungsholmen där melker jobbar, kocken om ni vet vem det är :P Det var ritkgit fint ställe och jätte god mat. Efter när vi gått ut så ringer brorsan och frågar om jag kunde träffa han och dom andra, De var med hela jobbet och skulle stanna i stockholm bara nån dag, så vi åkte dit och där stod allihoppa utanför en krog, fulla och glada, de hade blivit utslängda och skulle vidare. men vi hann iallafall säga hej  innan det hoppa in i en taxi och åkte iväg.
Nu i helgen blir det nog till att sjösätta en båt. På söndag ska jag på kalas vid ängen, fira min lilla nempan han fyllde 4 år igår. Tiden går så himla fort. Får se vad man hittar på sen, vädret ska iallafall vara bra så nått finns det alltid att göra.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0