moderna museet

Idag har vi varit på moderna museet. Det var skit kul. Speciellt med han som berättade, var stört härlig kille haha!
Vi fick tillbaka psykologi provet idag, jag fick G+. Hade iallafall minst väntat mig ett VG eller jag var ett halft poäng ifrån så det kändes lite segt. Att jag inte skrev lite till bara. Men men..
Idag fick jag höra från loppan(Sofia) vad det var hon menade på sin blogg. Hon hade skrivit att hon var jätte ledsen för att nån eller nåt hade dött, sladden börjat glappa och hon skulle ersätta den även fast hon kommer sakna den gammla. Jag trodde ju det handlade om nåt av hennes gerbiler eller hamstrar, vad det nu är. Men det roligaste var att hon pratade om sin dildo!! Då förstod jag vad hon menade med att sladden glappade. Shit vad vi skrattade åt det, hon är verkligen rolig, vilken humor man har :D
Ikväll ska jag sitta och skriva massa med inlämningsuppgifter som vi har i datakunskapen. Har inte gjort en ända, vet faktiskt inte vad jag har gjort på lektionerna, annat antar jag.. Så jag har flera timmar att se fram emot?!! :S
 
aja ha det gött alla! p&k

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahahaha

2008-05-24 @ 07:56:09
URL: http://lillaloppans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0